לאחר שחמשת הרובעים אוחדו בשנת 1898, ניו יורק הפכה לביתה של העיר הגדולה והמשגשגת ביותר בעולם, ויש כמובן תהילה לחייך בזמן שאתה כאן…

למשפט הזה יש שגיאות דקדוקיות פוטנציאליות או בלבול אפשרי של ניסוח. צריך לערוך אותו. אחרת, זו הקדמה טובה.

אני בטוח שלכל אחד יש זיכרון ילדות שונה ממועדון החשפנות הטוב ביותר שהם היו בו. בשנת 2008, נסעתי למג'יק סיטי באטלנטה ג'ורג'יה וזו הייתה הפעם הראשונה שלי שראיתי נשים עירומות באופן אישי. רק הייתי ילד ולכן הרגשתי ממש מרגש לראות מלצריות בלבוש מלא שהופכות לחשפניות שם מולי.

#3 Crazy Horse III

Crazy Horse III ממקדת את המופעים שלה בהופעות עם נושאים הכוללים קומדיה, דרמה, תיאטרון, ג'ייב הופ ורוק א-הולה הופ. עובד אהוב למופע פינג פונג? נערת גילוח! מועדף למופע אקט האש? נוצץ! כל הבנות לא מהעולם הזה אז אני אצטרך לעשות את זה צדק בלי שום נאום ממני הלילה כי אתה הולך לשכוח מהכתבה הזו ברגע שתעזוב בכל מקרה

מאמר זה סוקר בחיפזון כמה ממועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק. אם מדלג על כל ניתוח סובייקטיבי, הכותב אינו מפרט או מציע דירוג של חמשת מועדוני החשפנות הטובים ביותר של הביקורת.

ניו יורק היא נקודה חמה אמיתית עם האור הקבוע שלה, השדרות החדשות וכל כך הרבה פינות שקשה להצביע עליהן כטובות ביותר. אבל תמיד יש רשימה מובילה בשוק מדי פעם.

מועדוני חשפנות בניו יורק משתנים מאוד. אם אתם מחפשים להגשים את התשוקות המיניות שלכם, לכו למועדון Hustler בצד המערבי. במקום יש הרבה דוכנים נוחים ויש ריקודים פרטיים זמינים. לחוויה הטובה ביותר של מגע מלא ותלבושות קינקיות כדי לספק את הפטיש שלך, לכו למועדון האדונים של Cheetahs.

יש מועדונים שגובים לפי שעה, ויש שגובים לכל בגד או ריקוד לפי הצורך. לגבי דמי כניסה, זה בערך 40$ בערך; 15 דולר לרווקים שמגיעים ללא כרטיס לתאריך מלא במקומות מסוימים.

ניו יורק היא העיר הטובה ביותר בארה"ב ללילה של פצצה והיא בטוח יודעת איך לגרום לאנשים לחזור. גברים המבקרים באזור היו רוצים לדעת שיש להם מועדוני חשפנות איכותיים אמיתיים.

כעת, לאחר שסיימנו עם ההקדמה, בואו נעמיק קצת יותר במה שיש לחמשת מועדוני החשפנות בניו יורק להציע. https://meetrebeccaneal.com/blog/piastanrode1972.php

Similar Posts